محمدمیرشمس روز شنبه در دوره تخصصی مدیریت انرژی برای بهره برداری از دیزل ژنراتورها در جمع مدیران انرژی صنایع  اظهار داشت: صنایع استان با مشارکت در طرح های کاهش پیک بار در سال های گذشته تاثیر گذار بوده و امسال همکاری ۱۴۲۵ واحدهای صنعتی استان باعث شده تا حدودی از شرایط سخت تابستان گذر کنیم و هیچ خاموشی به مشترکین وارد نشود.
وی با اشاره به اینکه مصرف برق صنعتی در این استان ، بیش از سایر مصارف است، افزود : میزان مصرف برق در کشور ۳۴ درصد و در بخش توزیع استان یزد ۵۳ درصد را شامل می‌شود، این در حالی است که در کشور میانگین میزان مصرف برق خانگی ۳۱ و در استان یزد ۲۱ درصد است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه پیک بار استان در بخش توزیع با همکاری صنایع در ساعات پیک ، رقم ۹۲۹ مگاوات به ثبت رسیده است اضافه کرد: به طور متوسط پنج درصد به گرمای هوای تابستان نسبت به سال قبل افزوده شده و این موضوع نیاز به تداوم کار سیستم های سرمایشی در مدار را بیشتر کرده است.
بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، میرشمس با اشاره به اینکه هزار و ۷۸۰ مشترک کشاورزی ، ۳۲۵ مشترک تجاری و ۵۶۱ مشترک اداری با شرکت توزیع همکاری کرده اند ،  تصریح کرد : همکاری همه مشترکان تا اواسط شهریورماه و کاهش دما برای استمرار انرژی الکتریکی امری ضروری است.
 وی با بیان اینکه انتخاب ژانراتور برای بیمارستان ها ،  مراکز صنعتی و دیگر مراکز حیاتی و حساس مهم است ، ادامه داد : انتخاب یک دیزل ژنراتور مناسب با در نظر گرفتن دمای کار محیط و رطوبت نسبی بسیار حائز اهمیت و باید به گونه ای نصب شود تا ضمن مهار مناسب دود و تولید صدا ،پیش بینی امکان جابجایی یا حمل و نقل آن نیز شده باشد.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.