حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم افزود: خداوند چقدر به صدام فرصت داد، به ملک سلمان و جانشینان او هم بیش از این فرصت نخواهد داد.

وی با بیان اینکه استکبار یک روز سخن از برجام می زند، روز دیگر از آن خارج می‌شود و تحریم می‌کند، گفت: این اقدامات پشت پا زدن به حقوق بین الملل زیر پا گذاشتن مشی دیپلماسی است.

خطیب جمعه تفت در پاسخ به این شبهه که القا می شود امروز دنیا به دین نیازی ندارد،گفت: آنچه امروز به واسطه آن عملکرد استکبار دیده می شود به دلیل فاصله گرفتن از دین است که چیزی جز خلاف حقوق بشر و دین داری دیده نمی شود.

حجت الاسلام سرمه چشم به اول ذی الحجه سالروز ازدواج نورانی حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: جوانان باید به امر ازدواج توجه لازم را داشته باشند و شرایط نامساعد اقتصادی را بهانه قرار ندهند چراکه خداوند در قرآن و احادیث وعده داده است که اگر ازدواج کنند خود روزی شان را می دهد.

وی به پرونده های متعدد قضایی جوانان در دادگاه ها به واسطه عدم ازدواج به موقع اشاره کرد و گفت: دختران و پسران برای ازدواج به دنبال مال دنیا و زیبایی نباشند بلکه دین داری را ملاک عمل خود در ازدواج قرار دهند.

امام جمعه تفت به ۱۴ مرداد ماه سالروز صدور فرمان مشروطیت اشاره کرد و گفت: علمای بزرگ تهران و قم منادیان مشروطه خواهی بودند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت نباید امروز خود را از مسائل جاری کشور به بهانه اینکه نباید وارد میدان سیاست شوند کنار بکشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت تصریح کرد: در زمان مشروطه آمدند و گفتند شأن روحانیت نیست که وارد سیاست شود و به موجب آن شیخ فضل الله نوری را اعدام کردند.

حجت الاسلام سرمه چشم ادامه داد: اینک زمان خدمت به مردم است و همه باید برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به میدان بیایند.

6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.