کمال دهقانی فیروزآبادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بارش‌های خوب سبب شده تا کشاورزی و باغداری در استان در سال جاری وضعیت بهتری به خود گیرد، افزود: این موضوع موجب به وجود آمدن برخی مشکلات و نارسایی ها شده که نیازمند پیگیری و رفع آن توسط مسئولان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اظهار داشت: روز شنبه در نشستی با حضور مقام های عالی وزارت جهاد کشاورزی و مدیر عامل بانک کشاورزی کشور، استاندار و مسئولان مرتبط، مشکلات دامداران، کشاورزان و باغداران استان یزد مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد خالدی مدیرکل امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، روح الله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی و دیگر مسئولان این وزارتخانه، میهمان این نشست هستند.

دهقانی به بیان محورهای این نشست پرداخت و گفت: حل و فصل تسهیلات کشاورزان، رسیدگی به مسائل و امور دامی و بررسی مسائل و مشکلات کشت گلخانه ای و باغی استان از مباحثی است که در مورد آن بحث و تصمیم‌گیری می شود.

رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: حضور مسئولان عالی وزارت خانه‌ها در استان و نشست در مجمع نمایندگان موجب می شود تا آنها از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرند و در رفع مشکلات و نارسایی های احتمالی در استان تسریع شود.

۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.