بخشدار بزرگترین بخش کشور از هزینه شدن 14 میلیارد ریال از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در آبادی‌های بخش خرانق اردکان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، «جاوید عیدانی» در بازدید از طرح‌های اجرا شده و در حال اجرای روستاهای فاقد دهیاری این بخش، گفت: اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی روستاهای بدون دهیاری در سال گذشته حدود ۱۴ میلیارد ‌‌ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده‌ی این اعتبارات با نظر مساعد فرماندار شهرستان اردکان درحوزه‌ی آبرسانی، جاده‌های روستایی، قنوات، پوشش انهار، تامین روشنایی و برق‌رسانی، سطل زباله و تابلوهای معرفی روستایی بوده است که اکثر آنها به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال اجراست.

بخشدار خرانق همچنین تصریح کرد: اختصاص اعتبار جهت تکمیل مخزن روستای رباط پشت بادام با هدف آبرسانی به آبادی‌های فاقد دهیاری اطراف این روستا به آبفار، خرید موتور برق برای 10 آبادی و مزرعه فاقد دهیاری، مرمت، پیشکارکنی و لایروبی قنوات بیش از ۱۵ آبادی، تیغ زنی و شن‌ریزی بیش از ۸۰۰ کیلومتر جاده‌های بین مزارع روستایی و رفع مشکل ارتباط تلفنی سه آبادی در دهستان رباطات، مرمت استخر و محوطه‌سازی بخشی از روستاهای بدون دهیاری‌، ساخت و مرمت سرویس بهداشتی و حمام از مهمترین طرح‌های اجرا شده از طریق این اعتبارات بوده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.