رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: زمین لرزه روز گذشته بهاباد خسارت مالی و جانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رضاپور اظهار داشت: زمین لرزه روز گذشته در بهاباد در منطقه جوادیه که روستایی خالی از سکنه بوده اتفاق افتاد و خوشبختانه این زمین لرزه هیچگونه تلفات جانی و مالی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: این زلزله در مرز بین بهاباد و ساغند اتفاق افتاد و اکیپ‌های هلال احمر به دهستان جلگه که نزدیکی محل وقوع زلزله بود برای ارزیابی خسارات احتمالی اعزام شدند که خوشبختانه این زمین لرزه خسارتی نداشته است.

رضاپور افزود: بر اساس مشاهده تیم های ارزیاب و اظهارات اهالی منطقه، زلزله هیچگونه خسارتی نداشته و صدای زلزله و شدت آن سبب رعب و وحشت بین مردم شده و شدت این زمین لرزه در معدن چادرملو بیشتر بوده است.

فرماندار شهرستان بهاباد هم گفت: این زمین لرزه براساس ارزیابی به عمل آمده هیچگونه خسارتی نداشته است.

محمدمهدی خانی زاده بهابادی ادامه داد: دو اکیپ ارزیاب جهت ارزیابی به این منطقه اعزام شدند و طی ارزیابی صورت گرفته تاکنون موردی از خسارت جانی ناشی از این زمین ‌لرزه دریافت نشده است.

خانی زاده بهابادی تصریح کرد: تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی اعلام ‌نشده و محل وقوع زلزله در اطراف روستا‌های خالی از سکنه جوادیه بهاباد بوده است.

به گزارش ایلنا، شهرستان بهاباد یکی از نقاط زلزله خیز استان یزد است که در طول سال با زمین لرزه‌های متعددی روبرو می‌شود.

روز گذشته شهرستان بهاباد با لرزش بسیار شدید یک زمین لرزه به قدرت چهار و 7 دهم ریشتر لرزید و مردم این شهرستان پس از چند مدت، دوباره زلزله بالای 4 ریشتر را تجربه کردند.

این شهرستان که معمولا در طول سال بیش از 500 زمین لرزه به قدرت‌های مختلف را تجربه می‌کند، این بار با زمین لرزه‌ای روبرو بود که لرزش آن بسیاری از افراد را ترساند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.