عضو شورای اسلامی شهر میبد اظهار کرد: فضای اجتماعی جامعه باید به گونه‌ای باشد که زنان همانند مردان بتوانند از راه‌های صحیح و منطقی، هیجانات و احساسات درونی خود را ابراز کنند.

«انسیه فلاح» در حاشیه برگزاری جشن بانوان میبد که به مناسبت هفته فرهنگ و نشاط برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، اظهار کرد: زنان سنگربانان خانواده و جامعه هستند لذا نیازمند شادابی و نشاط هستند تا آرامش روحی بالاتری در جامعه حکفرما شود.

وی با بیان این که بیشتر مواقع در جوامع سنتی عوامل اجتماعی و محیطی جامعه بر نشاط و شادابی و روحیه زنان تاثیرگذار است، تاکید کرد: افکار شاد در خانواده‌ها علاوه بر ایجاد انگیزه برای شادزیستن می‌تواند حس خوشبختی را نیز به اعضای خانواده‌ تلقین کند و بنیان خانواده‌ها را استحکام بخشد.

به گفته‌ی فلاح، اگر خانواده‌ها از بنیان قوی و مستحکمی بهره‌مند باشند، شادابی و آرامش درونی‌شان به جامعه نیز سرایت خواهد کرد و این در حالی است که بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات امروز جامعه نظیر خشونت، پرخاشگری، افسردگی و بروز بی‌اخلاقی‌ها ناشی از سست بودن بنیان خانواده‌هاست.

این عضو شورای شهر میبد در پایان نیز خاطرنشان کرد: فضای اجتماعی جامعه باید به گونه‌ای باشد که زنان همانند مردان بتوانند از راه‌های صحیح و منطقی، هیجانات و احساسات درونی خود را ابراز کنند و یکی از مهم‌ترین راه‌های تحقق این مهم، اختصاص دادن فضاهایی مخصوص بانوان در جامعه است که آنها با امنیت روانی بیشتر بتوانند به امر تفریح، ورزش و همچنین اقدامات گروهی دیگر بپردازند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.