فرماندار بافق با بیان اینکه از مجموع 152 واحد گاو شیری تنها 14 واحد ایجاد شده گفت: به زودی زمین‌های واگذار شده مجتمع گاو شیری بافق تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد زاده رحمانی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مجتمع ها و پهنه های دامپروری بافق اظهار داشت: لازم است به زیربخش دام و طیور شهرستان توجه بیشتری شود و برای ایجاد اشتغال مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود زیرساخت‌های آماده در مجموعه ۱۵۲ واحدی گاو شیری شهرستان بافق، تنها ۱۴واحد ایجاد شده و فعال هستند.

فرماندار بافق بیان داشت: تعدادی از افراد اراضی را اشغال کرده اند، اما اقدامی نکرده و فعالیتی ندارند که خواستار تذکر به آن‌ها هستیم که یا واحد‌ها را راه اندازی کنند و یا خلع ید شود.

وی با بیان اینکه بافق در زمینه بز سانن و شتر شیری مزیت نسبی دارد، افزود: برای سرمایه گذاری و مشخص شدن پهنه در خصوص پرورش اسب در شهرستان چه در بخش مرکزی و چه در منطقه سبزدشت اقدامی نشده است.

فرماندار بافق تاکید کرد: ظرف یک ماه آینده وظیفه دستگاه‌ها در این رابطه مشخص می‌شود و با متخلفین در این زمینه برخورد جدی خواهد شد تا ظرفیت های ایجاد اشتغال و برنامه هایی که برای شهرستان است معطل نماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.