معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است 400 هزار واحد مسکونی جدید برای افراد فاقد مسکن در کشور ساخته شود.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، «علی نبیان» در جریان سفر خود به استان با حضور در جلسه شورای مسکن یزد با اشاره به عملکرد مطلوب استان یزد در حوزه تحویل طرح‌های مسکن مهر، اظهار کرد: رونق تولید در بحث مسکن از جمله مهمترین دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی است.

وی ساخت 400 هزار واحد مسکونی جدید را یکی از اقدامات شاخص انجام شده در سطح کشور دانست و افزود: از تعداد کل واحدهای مسکونی ساخته شده، 200 هزار واحد آن در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در بافت‌های فرسوده و 100 هزار واحد مسکونی در بنیاد مسکن ساخته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین در ادامه با بیان این که ساخت مسکن های جدید برای شهروندان فاقد مسکن از جمله برنامه‌های در دستور کار دولت است ،گفت: ظرفیت‌های مناسبی در بانک مسکن وجود دارد که برای ساخت و سازهای جدید تسهیلات مناسبی در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‌دهد.

نبیان با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری برای تأمین مسکن مورد نیاز افراد فاقد مسکن در سطح کشورف تصریح کرد: ظرفیت استان یزد برای رونق تولید مسکن مناسب است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و نظام مهندسی هم باید بحث ساخت و سازهای جدید در استان را حمایت و سازوکار لازم برای تحقق این مهم را ایجاد کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.