به گزارش روز چهارشنبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، نماینده مؤسسه فرهنگی انتشاراتی راه موفقیت در آیین رونمایی از این طرح قرآنی گفت: هدف این طرح خارج کردن قرآن از گنجه، طاقچه و کتابخانه طراحی شده تا قرآن روی میز مطالعه و در حضور اعضای خانواده قرار بگیرد.
محمد رضا برزگری افزود: با اجرای این طرح افراد در اوقات فراغت و در حال عبور از کنار قرآن و یا قرار دادن آن در کنار تلویزیون فرصتی برای قرائت قرآن همراه با معنی آیات بیایند.
وی ادامه داد: آیات به صورت گلچین شده و موضوعی هست و هر کدام معنا و مفهومی برای تمام روزهای سال دارد و و دارای ٥٢ هفته و هر هفته آیات مخصوص به آن قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: ترجمه آیات این قرآن از آیت الله العظمی مکارم شیرازی و استاد حسین انصاریان است و یک ترجمه منظوم نیز از استاد حداد کاشانی در آن مورد استفاده قرار گرفته است.
این فعال قرآنی گفت: درآمد این طرح قرآنی صرف امور خیریه و اجتماعی می شود و از مزایای آن قابل هدیه دادن در تمام مناسبت ها و استفاده در سازمان ها برای قرار دادن روی میز مدیران و کارمندان برای استفاده ارباب رجوع به شمار می رود.
هفتمین نمایشگاه علوم قرآنی شامگاه سه شنبه در حسینیه صاحب الزمان (عج) محمودآباد یزد برپا شد.
در 20 غرفه نمایشگاه چهار هزار عنوان کتاب در حوزه معارف دینی و علوم قرآنی با 50 درصد تخفیف تا دوم خرداد ماه 1398 عرضه شده است.
7532/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.