امیرترقی نژاد روز سه شنبه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه توجه جدی این حوزه مردم گرا باید اولویت روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشد ، افزود: از آنجایی که به دنبال تقویت اعتماد عمومی میان مردم هستیم توجه و تقویت جدی به روابط عمومی ها باید در اولویت باشد.
عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد به ویژگی های روابط عمومی مردم گرا اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی هایی که مطالب و محتواهای ارزش خبری « شهرت» و عنصر خبری« چه کسی» را برجسته می کنند ویژگی روابط عمومی بله قربان گو را دارند در صورتی که روابط عمومی مردم گرا به دنبال ارزش خبری در برگیری و از همه مهمتر برجسته کردن عناصر چرایی و چگونگی است.
مدرس رشته روابط عمومی در مراکز آموزش عالی یزد خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای مناسب برای پاسخگویی حرفه ای از دیگر الزامات مهم روابط عمومی مردم گرا در جامعه است.
ترقی نژاد با بیان اینکه اغلب روابط عمومی های مهم سازمانی با شیوه هایی پاسخگویی آشنا نیستند، یادآور شد: به راحتی عبور کردن از برخی نقدها و انتقادها و حتی دروغ هایی که در میان برخی رسانه ها در مورد سازمان ها مطرح می شود باعث بی اعتمادی مردم به آن سازمان خواهد شد.
وی معتقد است ، باید روابط عمومی به شیوه های جدید پاسخگویی که به غیر از تکذیبیه می توان به اصلاحیه، تاییدیه و توضیحات تکمیلی اشاره کرد، آشنا شود.
به گفته این مدرس رشته روابط عمومی آشنا نبودن به خط مش و سیاستگذاری های یک رسانه از معضلات جدی برخی روابط عمومی هاست.
ترقی نژاد بیان کرد: امسال از سوی کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی ها برنامه متنوعی در خصوص حوزه مردم گرا برای آشنایی روابط عمومی ها با این حوزه برگزار می شود.
هفته روابط عمومی و ارتباطات از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده است.
7536/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.