به گزارش ایرنا، در 20 غرفه نمایشگاه چهار هزار عنوان کتاب در حوزه معارف دینی و علوم قرآنی با 50 درصد تخفیف تا دوم خرداد ماه 1398 عرضه شد .
همچنین برنامه های جانبی متنوعی شامل برگزاری مسابقات، شب شعر رمضان، همایش حافظان و قاریان کلام وحی و تجلیل از نخبگان پیش بینی شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یادشده اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی کاری مهم، لازم و ارزشمند است که همه ساله در ماه رمضان برگزار می شود.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: تداوم اینگونه نمایشگاه ها برای ترویج فرهنگ مطالعه بین مردم و جوانان باید محور برنامه های متولیان فرهنگی استان قرار گیرد.
همچنین استاندار یزد با قدردانی از برگزاری نمایشگاه به اهمیت انس و الفت نسل جوان با آموزه های دینی و قرآنی تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ معارف دینی باید افزایش یابد.
محمدعلی طالبی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه به همت و همکاری بخش های مختلف نیاز دارد و باید همه در کنار دستگاه های مسئول در تحقق آن بکوشند.
به گفته مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد، برگزاری نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی از جمله فعالیت های مهم فرهنگی و ادبی این نهاد است که هر سال برگزار می شود.
مجید جوادیان زاده افزود: حضور هشت هزار نفر در مسابقات قرآن ، جشنواره ملی نقاشی خط آیات ،ترویج حفظ جزء 30 قرآن و حمایت از چاپ و خرید کتاب های علوم قرآنی عمده فعالیت این اداره کل است .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.