به گزارش ایرنا، مجید جوادیان زاده روز یکشنبه در نشست مدیران دستگاه های هم خانواده زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد افزود: در مواردی از جمله حوزه کتاب، رسانه و برنامه های قرآنی همسویی خوبی بین دستگاه های فرهنگی استان وجود دارد و امیدواریم این همسویی در سایر حوزه ها نیز مشاهده شود.
وی پوشش بیش از پیش برنامه های خبری دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان را خواستار شد و اظهار داشت: نشست مدیران دستگاه های هم خانواده زیرمجموعه وزارتخانه در استان به صورت منظم و مستمر برگزار می شود.
همچنین مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با تاکید بر همگرایی دستگاه های فرهنگی استان گفت: موازی کاری زیاد در حوزه فرهنگی باعث هدر رفت اعتبار مالی می شود.
حجت الاسلام حسین زارع زاده با بیان اینکه مساجد متولی خاصی ندارد، افزود: برای ساماندهی امور مساجد کارگروهی با عضویت برخی دستگاه های مرتبط زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تشکیل شد که جای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن خالی است.
رقیه دوست فاطمی ها، مدیرکل کتابخانه های عمومی یزد نیز گفت: یزد، دوران طلایی فرهنگ را سپری می کند و تعامل مناسبی نیز بین مدیران فرهنگی استان وجود دارد.
همچنین علی اصغر شریفی زارچی مدیر حج و زیارت استان همکاری دستگاه های فرهنگی با این مدیریت را مطلوب دانست و گفت: 60 دفتر خدمات زیارتی ثبت نام متقاضیان حج و عتبات را انجام می دهند.
کاظم شاملو رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز یزد هم با تاکید بر هم افزایی دستگاه های هم خانواده وزارتخانه در استان اظهار داشت: مشارکت و همکاری دستگاه ها در برنامه هایی از جمله نمایشگاه کتاب، به برگزاری هرچه بهتر این رویدادها می انجامد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.