مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: 20 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان یزد رفع شد.

علی علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حذف نقاط حادثه‌خیز در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای نقش اساسی دارد و نقاطی که بیش از یک مورد تصادف در آنها رخ داده و یا مشکلاتی دارند شناسایی و برای اصلاح نقطه مورد نظر برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه رویکرد راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در اصلاح نقاط پرتصادف به کاهش تلفات ناشی از تصادفات در سال گذشته انجامید و در سطح کشور بین دو استان نخست قرار داریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان رفع نقاط حادثه‌خیز در گردنه علی‌آباد، ورودی مهریز، شهرک صنعتی مهریز، امام‌زاده سیدنورالدین احمد اردکان و دیگر نقاط استان را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش تلفات جاده ای برشمرد .

وی با اشاره به اینکه انحراف به چپ ناشی از خواب آلودگی یکی از مهمترین علل واژگونی و سوانح در جاده‌های استان بوده، افزود: در سال گذشته عملیات اصلاح شیب شیروانی در 266 کیلومتر از جاده های استان اجرا شده است.

علیخانی تجهیز هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان به علائم و تجهیزات ایمنی، آشکارسازی شصت نقطه حادثه‌خیز در سطح استان و ایمنی‌سازی هزار دستگاه پل در جاده‌ها را از فعالیت‌های صورت گرفته برای ایمن‌سازی جاده‌های استان برشمرد .

وی همچنین از روکش آسفالت و مرمت 450 کیلومتر از جاده‌های استان خبر داد و گفت: بهسازی روکش آسفالت محورهای اصلی از اولویت‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.