سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سانحه فوتی روز گذشته راکب موتورسیکلت در محور شاهرود- میامی در ساعت 19 و 49 دقیقه به دلیل بی توجهی به جلو جان باخت.
وی با اشاره به مجروحیت 12 نفر از هموطنان در تصادف های روز گذشته در جاده های استان سمنان، خاطرنشان کرد: علت چهار مورد از 9 سانحه روز گذشته بی توجهی رانندگان به جلو بوده است.
وی یادآور شد: شاهرود- آزادشهر و چاشم- خطیرکوه دو محور مواصلاتی مسدود در استان سمنان است و تمام محورها اکنون باز است و تردد روان در آن ها جریان دارد.
رئیس پلیس را استان سمنان افزود: رعایت فاصله طولی، پرهیز از تخلف هایی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، برنامه ریزی برای استراحت رانندگان در طول سفر و توجه به توصیه های پلیس می تواند سفری ماندگار برای گردشگران نوروزی به همراه داشته باشد.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.