به گزارش ایرنا ،رئیس جمعیت هلال احمر میبد روز پنجشنبه در این مراسم با گرامیداشت 18 اردیبهشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ و نیز هفته هلال احمر گفت: در زمان جنگ امدادگرانی داشتیم که از جان و مال خود گذشتند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل به ایثار و فداکاری پرداختندو برای امدادرسانی به هموطنان خود جانفشانی کردند.
کمال بنا، تصریح کرد: از اهداف و شعارهای هلال احمر تسکین آلام بشری ، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و همچنین گسترش صلح و دوستی و تفاهم در میان بشریت است.
وی افزود : همانگونه که امدادگرانی به صورت گمنام در زمان جنگ با حضور در جبهه ها و همچنین پشت جبهه ها امدادرسانی کردند در حال حاضر نیز امدادگران در جاده ها و در زمان وقوع حادثه هایی نظیر زلزله بم ، زلزله کرمانشاه و سیل اخیر و دیگر حوادث و سوانحی که درطول سال اتفاق می افتد به امدادرسانی می پردازند و چه بسا در این مسیر نیز به درجه رفیع شهادت نیز نائل می شوند.
رئیس جمعیت هلال احمر میبد یادآور شد : امروز برای گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و روز صلیب سرخ و برای قدردانی از آن همه تلاش و جانفشانی وظیفه خود دانستیم تا تجدید میثاقی با شهدای گرانقدر و کسانی که جانفشانی کردند امنیت و آرامش ، جان و مال و دین اسلام پا برجا باشد، داشته باشیم.
حدود 2 هزار و 500 نفر در میبد تحت پوشش امداد و نجات جمعیت هلال احمر داوطلب امدادرسانی به هموطنان و همشهریان در زمان وقوع حوادث و سوانح هسستند.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.