عبدالعلی صیادی روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده این اقلام شامل پتو، آب معدنی، برنج، روغن، خرما، آرد، حبوبات، چای، لباس، موادشوینده ، ست های بهداشتی و گوشت بوده که توسط این جمعیت جمع آوری و به هموطنان خوزستانی ارسال شد.
وی گفت: در پی بروز حادثه سیل در استان خوزستان، تیم امداد ونجات در سیلاب و آب های خروشان به همراه قایقرانان و نجات غریق اعزام و بوسیله قایق های جیمینی ارسالی از صلیب سرخ کشور آلمان به امدادرسانی شهرها و روستاهای گرفتار در سیل پرداختند.
وی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر گناوه با اعزام موکب متشکل از جوانان و داوطلبان و استقرار در منطقه ملاشیه خوزستان روزانه کار پخت غذای گرم به روستاهای در محاصره سیل را انجام می دهند.
صیادی گفت: جمعیت هلال احمر دیلم، دیر و عسلویه به عنوان شهرستان های پشتیبان نسبت به اعزام نیرو با این جمعیت همکاری دارند.
وی ادامه داد: این جمعیت علاوه بر کمک و امدادرسانی به سیلزدگان استان خوزستان، یک محموله شامل 500 تخته پتو اهدایی از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر را به شیرازبرای توزیع در محله سعدیه ارسال کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: باتوجه به حادثه سیل در استان لرستان، تیم امداد ونجات در سیلاب و آب های خروشان این جمعیت به همراه 4 فروند قایق به شهرستان پلدختر اعزام و به امداد ونجات مردم این منطقه پرداختند.
وی با تقدیر از مشارکت مردم متدین و نوع دوست این شهرستان در کمک به سیلزدگان کشور گفت: مردم همیشه درصحنه این شهرستان همواره در حوادث و بلایای طبیعی از جمله در زلزله کرمانشاه و سیل های اخیر مشارکت و همکاری بی شائبه ای داشتند و یاری گر و مددرسان افراد حادثه دیده بودند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.