به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی روز دوشنبه در جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی افزود: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهای در این نظام است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند.
وی به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: هر زمانی که روحیه انقلابی، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد همه بن بست ها پیشروی این ملت باز شد.
این مسئول اظهار داشت: خود آگاهی تاریخی که رهبری برآن تاکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند.
حسینی کوهستانی با اشاره به میزبانی استان از هیجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی تاکید کرد: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم استاندار و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
وی افزود: این اداره کل با نظر استاندار و نمانده ولی فقیه در استان آمادگی لازم را برای همکاری در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این اجلاسیه را دارد .
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد همچنین با اشاره به تاخیر پیش آمده در زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی یزد گفت: منتظر اعلام دستورالعمل از مرکز هستیم و تا ابلاغ آن شورای فعلی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.
در این جلسه هر یک از روسای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان‌ها گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال 97 ارائه دادند.
در پایان این جلسه از زحمات یک ساله روسای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان‌های استان تجلیل شد.
کانون فرهنگی هنری مداحان اهل بیت در سال 88 فعالیت خود را در استان یزد آغاز کرده است.
کتابخانه تخصصی اهل بیت این کانون فرهنگی هنری با بیش از پنج هزار جلد کتاب پذیرای علاقه مندان به ویژه مداحان است.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و کانون مداحان در این استان فعال است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.