فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر از سطح شهر از جمله مأموریت های جاری پلیس است، گفت: 19 معتاد پرخطر در سطح شهر جمع‌آوری شدند.

سرهنگ منوچهر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در طول سال طرح‌های مختلفی توسط پلیس در راستای جمع آوری معتادان اجرایی و عملیاتی می‌شود که در ادامه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، معتادان پر خطر جمع آوری و برای درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.

وی بیان داشت: اجرای این طرح ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی است و پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در شهرستان یزد در هفته گذشته اجرا کرد.

نصیری با اشاره به تداوم اجرای این طرح اضافه کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد.

وی عنوان کرد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می‌توان زمینه های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد که در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به عزم جدی پلیس در جمع آوری معتادان پرخطر، تصریح کرد: شهروندان در راستای همکاری با پلیس و افزایش نظم و امنیت اجتماعی هرگونه اخبار یا شکایتی را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به این فرماندهی اعلام دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.