به گزارش ایرنا، علی اکبر میدانشاهی در دیدار با فرماندار مهریز افزود: فاز اول طرح گازرسانی به روستاهای این شهرستان به طول 57 کیلومتر انجام و خط تغذیه به زودی به پایان می رسد.
وی ادامه داد: فاز تکمیلی که بودجه آن تامین شده امسال آغاز می شود و به مدت یک سال و نیم آینده اکثر روستاهای منطقه در قالب طرح از نعمت گاز بهره مند می شوند.
این مسئول به کوهستانی بودن روستاهای منطقه اشاره کرد که عملیات گازرسانی را با سختی های زیادی مواجه ساخته و خواستار همکاری سایر دستگاه ها به ویژه دستگاه های مرتبط با پروژه گازرسانی شد.
همچنین فرماندار مهریز بر همراهی سایر ادارات با شرکت گاز به منظور تسریع در انجام این پروژه و گازرسانی به هفت روستای این شهرستان تاکید نمود.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: شرکت گاز در سال های اخیر به رغم سختی ها و مشکلات موجود توانسته با استفاده از نیروهای متخصص و تلاشگر به رسالت خود در زمینه گازرسانی عمل نماید.
وی خاطر نشان کرد: حاصل آن ارائه خدمات مطلوب به بخش خانگی و تجاری و کسب رضایت مردم بوده و از طرف دیگر با ایجاد شبکه های گازرسانی و تزریق این سوخت پاک و ارزان به صنایع، زمینه سرمایه گذاری هر چه بیشتر را در شهرستان فراهم آورد .
این مسئول در ادامه تلاش های صورت پذیرفته توسط مجموعه گاز استان و شهرستان را مثبت ارزیابی نموده و خواستار تسریع در پروژه گازرسانی به روستاهای این شهرستان و بخش صنعت شد.
هم اکنون مردم روستاهای چهار دهستان دیگر مهریز شامل ارنان، خورمیزات، بهادران و تنگچنار با بیش از 100 روستا و 15 هزار نفر جمعیت از نعمت گازطبیعی برخوردار هستند.
دهستان میانکوه پنج هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 30 کیلومتری شمالی غربی شهر مهریز قرار دارد.
از جمعیت 55 هزار نفری مهریز 20 هزار نفر در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.