به گزارش ایرنا ، علی‌اکبر شمس در آیین معارفه دادستان ابرکوه با قدردانی از خدمات دادستان سابق این شهرستان و با اشاره به شعار رونق تولید توسط مقام معظم رهبری اضافه کرد: یکی از سر فصل‌های دستگاه قضایی حمایت از رونق تولید ، توزیع و حمایت از تولیدات داخلی است .
شمس خاطرنشان کرد: بهاء دادن به سرمایه‌گذاران داخلی و ترویج کنندگان بحث اقتصاد مقاومتی وتلاش برای رفع موانع تولید از برنامههای دستگاه قضا است.
امام‌جمعه ابرکوه هم در این آیین گفت: اگر به‌ خوبی به وظیفه‌ها عمل می‌کردیم این ‌همه هجمه پرونده‌های قضایی نبود.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از دادستان سابق ابرکوه که به‌ خوبی با پدیده زشت رباِ مبارزه کرد اظهار داشت : رباِ ، رشوه و فساد و مشکلات حق کشی‌ها ، بی‌رحمی‌ها و پیامدهای مخرب معنوی را در جامعه دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: باید برای پیشگیری از جرائم تلاش وجدیت داشته باشیم و امر به‌ معروف منهی از منکر را تقویت کنیم.
فرماندار ابرکوه در این آیین گفت: دستگاه قضایی در ساختار حکومتی جایگاه ویژه و والا و در توسعه پایدار نقش بسیار تأثیرگذاری دارد.
محمد کاظمی نسب با قدردانی از دادستان سابق ابرکوه تصریح کرد: ما نوید خوبی از دستگاه قضا می‌بینیم و این رسالت بزرگ دستگاه قضایی در حوزه توسعه پایدار مشهود است.
در این آیین دادستان عمومی و انقلاب استان یزد ، از زحمات محمدحسین ابراهیمی دادستان سابق ابرکوه قدردانی و میثم رنجبر را به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه معرفی کرد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.