عباس حاجی حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:سازمان تأمین اجتماعی انواع حمایت ها و خدمات خود را از زمان اشتغال بیمه شده تا زمان بازنشستگی و حتی بعد از فوت (مستمری بازماندگان) به مشمولان و افراد تحت حمایت ارائه می دهد.
وی بدون ذکر مبلغ پرداخت شده افزود: مستمری بازنشستگی -غرامت دستمزد بارداری، مستمری بازماندگان - پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی، از کارافتادگی، مقرری بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج - غرامت دستمزد ایام بیماری، کمک هزینه کفن ودفن و حمایت در برابر حوادث از جمله تعهدات و خدمات بر مبنای قانون تأمین اجتماعی است.
رئیس تامین اجتماعی بافق گفت: انواع خدمات و تعهدات کوتاه مدت که شامل ایام بیماری ،دوره بارداری، کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری ، پروتزو اروتز و در بخش تعهدات بلندمدت پرداخت حقوق به بازنشستگان ،بازماندگان و ازکارافتادگان می باشد از دیگر خدماتی است که از سوی تامین اجتماعی ارائه می شود .
این مسئول، اجرای طرح بخشودگی 100 درصد جرائم کارفرمایان خوش حساب که تا پایان 10 تیرماه سال 97 حق بیمه خود را پرداخت و تسویه کردند، ارسال لیست و صورت دستمزد بیمه شدگان به صورت سامانه غیرحضوری، دریافت فیش و پرداخت انواع حق بیمه ها به صورت غیرحضوری (بیمه های اختیاری-حرف ومشاغل آزاد –کارگران ساختمانی-رانندگان –قالی بافان)، ابلاغ الکترونیکی 85 درصد احکام مطالباتی به کارفرمایان ، تکریم و جلب رضایتمندی مراجعان با عملیاتی کردن میز خدمت از مهمترین خدمات سال 97 تامین اجتماعی شهرستان بافق بر شمرد.
حاجی حسنی ، رسالت اصلی سازمان تأمین اجتماعی را حمایت از نیروی کار و مولد جامعه دانست و افزود: می توان از تأمین
اجتماعی به عنوان بستری برای توسعه پایدار هر جامعه یاد کرد.
16 هزار 730 نفر بیمه شده اصلی و مستمری بگیر از خدمات تامین اجتماعی شهرستان بافق بهره مند هستند که با احتساب افراد خانوار آنها 78 درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.