به گزارش ایرنا ، احمد ترحمی روز چهارشنبه در مراسم نودیع و معارفه بخشدار بفروئیه میبد ضمن تقدیر از زحمات محمد اسماعیلی افزود: انتصاب اولین بخشدار زن در این روزها و اعیاد شعبانیه اتفاق مبارکی است و باید عنایت داشت که این انتصاب جنبه تبلیغاتی ندارد بانوان با سلامت نفس ، دقت و انضباط بیشتر به خوبی و حتی بهتر می توانند در مسئولیت های اداری خدمت رسانی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد یادآور شد : برای انتخاب بخشدار بفروئیه گزینه های متعددی پیشنهاد شد که با مشورت فرهیختگان شهرستان و با در نظر گرفتن جوانب سعی شد در این انتخاب به توانمندی فرد منتخب و بودن وی در بدنه و مجموعه اداری توجه شود.
وی تصریح کرد: انشاء الله همه سعی کنند با همکاری در به دست آمدن یک تجربه موفق از واگذاری مسئولیت به بانوان این فعالیت آنها همچنان موفقیت آمیز تداوم داشته باشد چون بانوان با توجه به قابلیت هایی که دارند می توانند با توجه به سال رونق تولید همراه با آقایان در عرصه سازندگی و توسعه جامعه سهیم باشند.
ترحمی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس که در پیش رو است به استفاده از ظرفیت ها و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همراه با مشارکت حداکثری و همراهی توصیه کرد.
فرماندارمیبد نیز در این مراسم با تشکر از فعالیت های محمد اسماعیلی بخشدار پیشین بفروئیه گفت : با توجه به نگاه دولت تدبیر و امید مبنی بر مشارکت بانوان در عرصه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی انتخاب بخشدار بفروئیه با توجه به فعال بودن خانم آقایی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و آگاه بودن وی از روند امور اداری صورت گرفت و باید گفت پذیرش مسئولیت در شرایطی که با آن روبرو هستیم ستودنی است.
حسین فلاح افزود : ان شاءالله با انگیزه ای که وجود دارد و با همکاری و هم پوشانی و با نگاه خوب در جهت رشد و ارتقای بخش بفروئیه تلاش می شود.
وی در ادامه اظهار داشت : موفق شدن در انجام امور هنر جمعی می طلبد و باید با همکاری هم در رشد و ارتقای جامعه گام برداشت.
بخشدار بفروئیه میبد هم با تشکر از اعتمادی که به وی شده اظهار امیدواری کرد که بتواند با توجه به ظرفیت ها و اولویت ها در سایه همراهی و همکاری در حفظ و گسترش فعالیت هایی ارزنده ای که تا به حال شده قدم های مثبت بردارد.
شهرستان میبد دارای سه بخش مرکزی ، ندوشن و بفروئیه می باشد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.