به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع با شعارهای انقلابی و حماسی بر حمایت از سپاه پاسداران و دفاع از ارزش های دینی و انقلابی تاکید کردند.
در این مراسم امام جمعه محمدآباد یزد گفت: تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ و دولت آمریکا به خاطر نقش این نیروی مردمی و انقلابی در دفاع از نظام و کشور است.
حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و انقلابی است و در 40 سال گذشته به وظایف خود در دفاع از کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
مدرسی گفت: حضور سپاه در منطقه و دفاع از محرومان عالم همواره مورد خشم دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا بوده و باید با وحدت و ایمان به راه اقتدار و عزت ادامه داد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
در پی اعلام این تصمیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به « سنتکام» را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
استان یزد بر اساس آمار سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 300 هزار نفر آنها عضو بسیج هستند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.