مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تا چهاردهم فروردین ماه سال جاری 545 هزار و 267 نفر روز در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش ساماندهی و اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا، عباسعلی دانافر با اشاره به اینکه در اولین روز از اسکان17 پایگاه کار پذیرش مسافران نوروزی را در 3 هزار و 500 کلاس درس در 380 مدرسه آغاز کردند، گفت: با توجه به استقبال زیاد مسافران نوروزی از استان یزد و این که بیش از نیمی از کشور درگیر بارندگی های سیل آسا و بحران های ناشی از آن بود افزایش 46 درصدی رشد مسافران (نفر روز) نسبت به سال 97 را داشتیم.

وی افزود: با تکمیل ظرفیت ستادهای اسکان موجود با برگزاری چندین نشست اضطراری اسکان، بر ضرورت استفاده از همه فضاها تصمیم گیری شد و همکاران ما در پذیرش و اسکان با مفروش کردن سالن های ورزشی، در اختیار گرفتن حسینیه ها و سالن های نمایشگاه ها و پارکینگ های مسقف شهرداری جهت اسکان مسافران نوروزی اقدام کردند.

بنابر گزارش روابط عمومی این اداره کل، دانافرد از افزایش 32 درصدی پذیرش تعداد خانوار در ایام نوروز خبر داد و گفت: از شروع فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش 59 هزار و 708 خانوار در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان یزد پذیرش شدند که این آمار نسبت به سال 97 با رشد 32 درصدی همراه بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: در این مدت 842 نفر از پرسنل اداری، آموزشی و خدماتی وظیفه راهنمایی، هدایت، اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی را برعهده داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.