رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به مسدود بودن محورهای مواصلاتی تاکید کرد: مسیرهای مسدود شده بازگشایی شده است.

سرهنگ مسعود قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: محور ده بالا و طزرجان به علت آبگرفتگی شدید و احتمال جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌‌ها مسدود شده بود که در حال حاضر بازگشایی شده و تردد در آن امکانپذیر است

وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای علی‌‌آباد و نصرآباد تفت نیز محدود شده اظهار داشت: به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی جاده و آبنماها تردد در این محورها نیز با سختی و به صورت محدود انجام می‌‌شد که در حال حاضر مشکلی برای تردد نیست اما محدویت‌‌هایی اعمال می‌‌شود.

رئیس پلیس راه استان یزد با تاکید بر اینکه ️شهروندان تا اطلاع ثانوی از سفر به مناطق ییلاقی در استان خودداری کنند، تصریح کرد: جاده ارتباطی شهرستان تفت به یزد باز است و رفت و آمد در آن در حال انجام است.

قانعی با بیان اینکه هموطنان همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌هایی که از روز گذشته در ارتفاعات استان آغاز شده است تمامی معابر استان لغزنده هستند.

وی ادامه داد: در این راستا توصیه می‌شود رانندگان با توجه به این شرایط سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

این مقام مسئول افزود: همچنین از توقف خودروها در حاشیه پرتگاه‌ها و جاهایی که احتمال بروز سیلاب است خودداری شود.

قانعی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی عادی و روان است، ابراز داشت: رانندگان توصیه‌‌‌های پلیس را برای پیشگیری از حادثه جدی بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.