به گزارش روزیکشنبه ایرنا، سیدمحمد رستگاری در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان، افزود: تعامل و هماهنگی مدیران بسیار مهم است و هرچه تعامل بین بخشی پررنگ تر باشد، مشکل کمتری در خدمت رسانی به مردم خواهیم داشت.
وی بر حضور و دسترسی مدیران شهرستان یا معاونان آنها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: همچون گذشته بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهر خواهم داشت.
فرماندار یزد اظهار داشت: ارزیابی مدیران براساس پاسخگویی و سرانجام رساندن کارهای محوله شده خواهد بود، تجربه نشان داد، مطالب بسیاری که در نشست ها و جلسات بر روی کاغذ نوشته می شود در اجرا دچار تغییر و کاستی هایی می شود.
رستگاری افزود: فعالیت نهادهای مرکز استان نباید تحت الشعاع دستگاه های استانی قرار گیرد،این جایگاه را شورای اداری و مدیران باید حفظ کنند لذا فعالیت نهادها رصد و ارزیابی خواهد شد.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به اینکه کنترل قیمت ها در نوروز نیز بسیار مهم است ،اظهار داشت: وضعیت نباید به گونه ای باشد که مردم فکر کنند مجموعه نهادهای ذی ربط نسبت به قیمت ها بی تفاوت هستند.
رستگاری خاطر نشان کرد: ضمن احترام به اصناف که افرادی صادقی و زحمتکش هستند ، باید جلوی سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب گرفته شود .
به گفته فرماندار یزد، در برگزاری نمایشگاه های نوروزی ملاک قانون است و براساس مصوبه هیئت وزیران و دستورالعمل های دولتی اقدام خواهیم کرد.
رستگاری ادامه داد: حضور و نظارت هم بسیار مهم است واگر بی تفاوتی حاکم شود قاعدتا خروجی خوبی نخواهیم داشت لذا از مدیران شهرستان درخواست داریم با برنامه ریزی مدون اقدامات خود را انجام دهند
فرماندار یزد همچنین افزود: نگاه مردم به مجموعه شهرداری بسیار مهم است و با توجه به پایان سال باید روحیه نشاط و امید در جامعه تبلیغ و زیباسازی سطح شهر توسط شهرداری نیز رصد خواهد شد.
وی گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش از نقاط قوت ستاد خدمات تسهیلات نوروزی است، و با توجه به پیش بینی ها از امکانات حسینیه ها و مساجد و نمازخانه مکان های عمومی استفاده می شود.
رستگاری بیان کرد: باتوجه به پیش بینی حضور مسافران زیاد در یزد ،موضوع کنترل و روان بودن ترافیک هم بسیار مهم است و از شورای ترافیک درخواست داریم به این مساله توجه کند.
به گفته رستگاری اولویت کار تا پایان سال مباحث نوروز و تعطیلات نوروزی است.
وی ادامه داد: رویه کار فرمانداری یزد احترام به یکدیگر ، تعامل، همراهی و همدلی نسبت به یکدیگر است، البته فعالیت قانونی باید با جدیت دنبال شود.
وی اظهار داشت: اگر روند اجرای کارها با مشکل برخورد کرد، در شهر جهانی یزد نتوانیم خدمت رسانی مناسبی به مردم داشته باشیم، باید مدیر آن دستگاه پاسخگو باشد.
رستگاری خاطرنشان کرد: هرچند فعالیت ها با مشکلاتی همراه خواهد بود ولی کمترین درخواست مردم از مسئولان برخورد خوب است لذا باید تحمل خود را بالاتر ببریم و این کار سختی نیست و ان شاءالله با این برخورد خوب که در مهمان نوازی یزدی ها نمود دارد مدیران با اخلاق نیکو و برخورد دوستانه ایام خوبی را برای مسافران نوروزی و اقشار مختلف مردم رقم بزنیم.
7537/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.