معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه گفت: دستگاه‌های قانون‌گذار از کسب و کارهای نو عقب ماندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی زینی‌وند در کارگروه تخصصی کاهش موانع فعالیت کسب و کارهای مجازی اظهار داشت: کسب و کارهای نوپا با توجه به بازار عرضه و تقاضا، خدمات سریع تر و ارزان تر مورد استقبال مردم واقع شده ‌است و رشد قابل توجه و امیدوارکننده شرکتهای دانش بنیان و شتاب دهنده در استان را نیز شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: دستگاه‌های قانون‌گذار و تصمیم‌گیرنده از تحولات کسب و کارهای نو، کمی عقب ماندند که البته این به رشد فزاینده و سریع این کسب و کارها باز می‌گردد.

‌زینی‌وند خاطرنشان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید به ویژه با سیاست‌های معاون علمی و فناوری ریاست جمهور حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه است و در این رابطه در استان یزد نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تأکید بر پرهیز از نگاه و وضع قوانین سنتی در حوزه کسب و کارهای نوپا عنوان کرد: آسان ترین و بهترین راه برای تغییر این نوع نگاه، انتخاب مدیرا‌نی است که مجهز به دانش روز دنیا هستند و درک درستی از فعالیت در رابطه با این نوع کسب و کار‌ها دارند.

زینی وند اظهار کرد: امید است در یکی دو سال آینده مسیر فعالیت های شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و فناورانه در کشور و استان بسیار مطلوب تر از گذشته باشد و با وجود جوانان نخبه و خوش فکر در این حوزه شاهد ایرانی متفاوت در آینده باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هدف از تشکیل این کمیته تخصصی را حمایت از کسب و کارهای قانونی دانست و گفت: کارهایی که در بستر فضای مجازی شکل می گیرند باید به صورت قانونی حمایت شوند و توسعه یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.