به گزارش ایرنا ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش میبد، پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری این مراسم که در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت : با فراخوانی که برای همه دانش آموزان و معلمان استان یزد داده شد بیش از 600 شعر به دبیرخانه شب شعر ارسال شد که از بین آنها حدود 60 شعر برگزیده شده است.
جعفر شفاعی افزود: در این شب شعر که شاعران مطرح استانی و کشوری مانند زکریا اخلاقی و اکبریان شاعر و مداح حضور داشتند ، دانش آموزان بسیار مستعدی نیز به ارائه شعر های خود پرداختند که مورد تحسین اساتید برجسته قرار گرفتند.
وی در ادامه به شاعران دانش آموز چون خانم ها رعیت ، مهدیه دهقانی ، آقای آقایی و... اشاره و تصریح کرد : دانش آموزان برخلاف انتظار ما که آنها را دست کم می گیریم حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
حجت الاسلام زکریا اخلاقی در این مراسم به لزوم شناسایی استعداد های خوب و درخشان برای تلاش جهت شکوفایی و پرورش آنها اشاره کرد و گفت : تا به حال شعرهایی از نوجوانان به دستم رسیده که حکایت از استعداد بالای آنها داشته اما به دلیل عدم حمایت نتوانسته اند خود را نشان دهند.
شاعر مطرح کشوری تصریح کرد: شاعران جوان ما حاصل جلسات شاعری آموزش و پرورش در اوایل انقلاب هست و حال هم آموزش و پرورش با وجود عنایتی که تا به حال داشته باید دانش آموزان مستعد را در هر مدرسه ای را شناسایی کرده و آنها را به سمت انجمن شاعری که در هر شهرستان برگزار می شود هدایت کند تا در سایه حضور در این انجمن ها استعداد آنها شکوفا شود و در دوران آینده شاهد پرورش شاعرانی باشیم که خود تحویل جامعه داده ایم.
شهرستان میبد بیش از 60 شاعر دانش آموز دارد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.