به گزارش ایرنا احمد حسین زادگان روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ساری اظهارکرد: دانش، ارزشهای انقلابی و تجربیات چند دهه باید برای نسل جوان تبیین و استفاده شود چون کمتر از این تجربیات استفاده و بهره برداری شده است.
وی با اشاره به دستاوردهای مختلف، در جهت بیان و انتقال ارزشهای انقلابی افزود: اما به تناسب هجمه های خارجی کارهای تبلیغی و اقناعی شاید انجام نشده، ارزشها و اعتقادات و آرمان هایمان را باید به نسل جدید منتقل کنیم که بهترین حوزه برای این انتقال همین آموزش و پرورش است.
استاندار مازندران گفت: این انقلاب ارزان به دست ما نرسیده و با خون شهیدان به ثمر رسیده و باید مزیت ها، اقدامات و نقاط خوب و نواقص بیان و اعلام شود تا نسل جدید با وجدان به دستاوردها صحه بگذارد و منصفانه قضاوت کنند.
وی با بیان لزوم تبیین اینکه ما در چه شرایطی با رهبری بنیانگذار انقلاب و با ایدئولوژی انقلابی در سال 57 چه کاری انجام داده ایم که ماحصلش انقلاب شده است افزود: نسل جدید ما باید بتواند شرایط امروز کشور با کشورهای دیگر و پیشرفت در عرصه های مختلف مقایسه بکند و تحلیل کند که ما کشور آزادی هستیم که این نیاز به شاخص هایی دارد که باید در اختیار نسل جدید قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکلات امروز کشور به حضور سمن ها و تشکل های مردم نهاد برآمده در دل مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان منتظرند حساب مردم را از دولت جدا کنند اما دولت برآمده از مردم است و این مردم هستند که مشکلات را تحمل می کنند.
زنگ انقلاب امروز همزمان با سراسر کشور در 4800 مدرسه استان مازندران و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ساری با حضور مسئولان نواخته شد.
مازندران 4800 مدرسه با 530 هزار دانش آموز دارد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.