به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در جلسه هفتگی درس اخلاق مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: با وجود تغییرات آب و هوایی، بارش برف و باران مردم ابرکوه با شور وصف ناپذیری در راهپیمایی شرکت کردند و پیش بینی های شیطانی آمریکا را به یاس تبدیل کردند.
وی اضافه کرد: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن عزم ملت‌های حق‌طلب را در مقابله با جریان های باطل بیش‌ از پیش نمایان ساخت هم دوستان انقلاب را امیدوار کردند.
رئیس حوزه علمیه ولیعصر (عج) ابرکوه اظهار داشت: حضور حماسی مردم به ‌راستی برای ما و مسئولان درس عبرتی بود که به رغم مشکلات طاقت ‌فرسای معیشتی، نشان دادند، حاضرند زندگی خود را به بهای حفظ انقلاب هزینه کنند.
حسینی افزود: خلق حماسه ملی در 40 سالگی انقلاب نشان داد، ایجاد فضای جنگ روانی بر مردم و جامعه تأثیرگذار نیست و آمریکا به لطف خدا نتوانست نقاط قوت مردم را نشانه رود.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب خیلی تلاش کردند ملت را دلسرد کنند و از عناصر قدرت ملی از جمله اتحاد، انسجام و فداکاری دست بردارد و به ولایت پشت کند که به لطف خدا از مردم تو دهنی محکمی خوردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: مردم 40 سال گذشته ثابت کردند، انقلاب را برای خود موهبتی الهی می‌دانند .
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی مناسبی برای ملت‌ های آزادیخواه است و بسیاری از حق‌طلبان را به اردوگاه مبارزان کشانده و جبهه تقابل با سلطه گران را ایجاد کرد.
این مدرس درس اخلاق تصریح کرد: انقلاب ایران، مثلث جبهه کفر( آمریکا، انگلیس و اسرائیل) را سرخورده و ناکام کرد هرچند ایجاد پایگاه جهانی انقلاب و تحقق بخشیدن به آرمان جهان‌ شمول، هزینه دارد.
حسینی تأکید کرد: مسئولان، سیاستگذاران و دولتمردان باید با قدردانی عملی از مردم روحیه امید را در آنها تقویت کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطر نشان کرد: دولت ، دستگاه قضایی ، قانون ‌گذاران و نمایندگان مجلس باید رضایت مندی مردم را جلب کنند.
امام‌ جمعه ابرکوه یادآور شد: ‌کسانی که در مدیریت جامعه نقش و حضور دارند از جمله دولتمردان ، دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس برای ادای حق ملت باید تلاش کنند.
وی با بیان اینکه برخی مسئولان نباید زندگی شهروندان را فدای سیاسی‌ کاری‌های خود کنند، تصریح کرد: همه مشکل اقتصادی ناشی از تحریم‌ نیست بلکه معلول بی‌توجهی برخی مسئولان حداقل در 10 سال گذشته است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.