به گزارش ایرنا، مردم ندوشن همچون سایر مناطق کشور و استان در دهه فجر امسال شاهد به بار نشستن طرح های عمرانی بودند؛ طرح هایی که اجرای آن موجب رفع مشکلات منطقه شده و زمینه خوشحالی شهروندان را فراهم کرده است.
ندوشن در ششمین روز از دهه فجر شاهد حضور استاندار یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میبد و شماری از مسئولان بود تا طرح های ویژه دهه فجر را افتتاح و خدمات دولت را به مردم این دیار هدیه کنند.
مردم ندوشن ضمن قدردانی از حضور مسئولان، اجرای طرح های عمرانی دولت را موجب آبادانی، بهبود وضعیت شهر و رونق منطقه خواندند .
مرمت بنای تاریخی، قدیمی و افتتاح ساختمان جدید بخشداری ندوشن در همین بنا که کار زیبا و ابتکاری بخشداری است؛ زمینه پویایی بافت تاریخی شهر را فراهم کرد و حیات و امید به ماندن در بافت تاریخی و زندگی کردن در آن را در مردمان این شهر زنده کرد.
زیبایی افتتاح این طرح به گونه ای بود استاندار یزد از آن به عنوان زیباترین طرح های افتتاح دهه فجر امسال یاد کرد و بخشدار منطقه هم از آن به عنوان اولین بخشداری کشور عنوان کرد که در بافت تاریخی مستقر است.
اگر بخواهیم از زوایای دیگری به سایر طرح های دهه فجر در ندوشن بپردازیم باید بگوئیم مردم ندوشن همه ساله در فصل زمستان با بارش باران و جاری شدن سیل در رفت و آمد به روستاها و مناطق همجوار با مشکلاتی دست به گریبان هستند که با افتتاح پل جاده ندوشن – صدرآباد این مشکل به کلی برطرف شد.
همچنین با توجه به رفت و آمد مداوم و همه روزه مردم ندوشن به مرکز شهرستان میبد برای انجام امور اداری و فعالیت های اقتصادی و تجاری و نامناسب بودن جاده، اجرای طرح روکش آسفالت ندوشن – میبد، موجب رفع مشکلات روزمره مردم ، تسهیل در رفت و آمد و رفاه حال مردم شد.
کوهستانی و سنگلاخی بودن ندوشن و عدم امکان حفر چاه برای دفع فاضلاب از دیگر مشکلاتی است که مردم ندوشن با آن دست و پنجه نرم می کنند و آغاز عملیات اجرای طرح فاضلاب شهری، این مشکل را رفع کرده و امیدواری را در آنان ایجاد می کند.
اگر بخواهیم یک نگرش کلی به طرح های عمرانی دهه فجر ندوشن داشته باشیم باید بگوئیم که برکات این طرح ها موجب شیرین شدن کام شهروندان شده است و باید تقدیر ویژه از مسئولان استان، شهرستان و بخش داشت و به آنها دست مریزاد و خسته نباشید گفت.
سه طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در ندوشن از توابع شهرستان میبد با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
ندوشن با پنج هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری شمال غرب یزد قرار دارد.
حبرنگار ایرنا
/ 6198 / 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.