به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل ساختمان بخشداری جدید ندوشن، جاده ندوشن – میبد و پل محور ندوشن – صدرآباد می باشد که برای اجرای آن 13 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از منابع استانی و ملی هزینه شده است.
همچنین عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر ندوشن با اعتبار 125 میلیارد ریال با حضور استاندار یزد آغاز شد.
ساختمان جدید بخشداری ندوشن در زیربنای 400 متر مربع و اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال با هدف تقویت زیرساخت های اداری این بخش در یک بنای قدیمی و در بافت تاریخی به بهره برداری رسید.
پروژه روکش آسفالت جاده ندوشن – میبد هم با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرا شده است و این پروژه که یکی از محورهای پر تردد محسوب می شود رفت و آمد مردم به مرکز شهرستان را تسهیل می کند.
پروژه پل رودخانه جاده ندوشن_صدرآباد با طول 5 و عرض 13 متر می باشد که با هدف تسهیل در رفت و آمد مردم و پیشگری از وارد آمدن خسارت ناشی از سیل به تاسیسات جاده ای اجرا شده است.
طرح شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب ندوشن به طول 31 کیلومتر و تصفیه خانه ای آن با ظرفیت 278 متر مکعب در شبانه اجرا می شود.
در مراسم بهره برداری از این طرح ها محمد علی طالبی استاندار یزد، سید کمال دهقانی فیروز اباد ی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان حضور داشتند.
6198/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.