به گزارش ایرنا محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در آیین انتقال 30 تن اورانیوم کارخانه اردکان یزد به تجهیزات هسته‌ای اصفهان، ضمن ابراز خوشحالی از نزدیک شدن به چهل سالگی انقلاب و بهره برداری کامل از این مجتمع صنعتی افزود : این مجتمع نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران و توان هسته ای این کشور است .
وی اضافه کرد: این مجتمع همچنین به خوبی نشان دهنده سهم استان یزد در پیشرفت های هسته ای می باشد و امیدواریم بتوانیم با برنامه های توسعه و پیشرفت سازمان انرژی اتمی سهم بیشتر از این موفقیت ها را به خودمان اختصاص دهیم .
طالبی اظهار داشت: ما باید در عین حفظ تعهدات بین المللی حافظ توان هسته ای کشور هم باشیم و به این راه توسعه روز افزون ادامه دهیم.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با یادآوری روزها و اتفاقات دوران پیروزی انقلاب افزود: انقلاب اسلامی به ایران اقتدار داد تا بتواند با کل جهان براساس منطق عقلانی سخن بگوید و در ساختن جهان خالی از افراطی گری مشارکت موثر داشته باشد .
محمدرضا تابش تصریح کرد: برجام نمونه ای مستند و بارز از همین توانمندی ها و بلوغ نظام جمهوری اسلامی می باشد .
وی گفت: ما باید قدردان کارآفرینانی باشیم که زمینه ها را برای پیشرفت کشور ، رفاه و اشتغال مردم فراهم می سازند و همچنین در سطح ملی هم باید از این شخصیت ها چه در مسوولیت های اجرایی و چه در مسوولیت های مدنی تکریم و قدردانی شود .
تابش ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و شبانه روزی دکتر صالحی از او به نام بزرگمرد یاد کرد و گفت: همه مردم باید قدردان مسئولان فداکاری باشند که برای نظام جمهوری اسلامی مجاهدت های فراوانی نموده اند.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.