علی صبور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو زیر نظر کادرفنی با حضور 13 بازیکن برتر کشور برگزار می شود.
وی دعوت شدگان را فرزین خانجانی، آرمین زکی زاده و محمد پایروند از تهران، سروش اسکندری، مهدی انصاری، علی قاسمی و علیرضا فغفوری از زنجان، حسن متقی از گیلان، صدرا صادقی از کرمانشاه، مهران شهبازی از کردستان و پیام نصر اصفهانی از اصفهان ذکر کرد .
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت بازیکنان 29 کشور و با جوایز 25 هزار دلاری برگزار می شود.
این مسئول، استعدادیابی ورزشی را ازجمله فعالیت‌های این هیات عنوان کرد و گفت: 500 نونهال و نوجوان دختر و پسر در 10 مدرسه هیات بدمینتون یزد فعالیت دارند.
وی آمار ورزشکاران این رشته را که به‌صورت تفریحی در استان فعالیت می‌کنند حدود 2 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود 500 نفر نیز طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
صبور، مهم‌ترین مشکل را، کمبود بودجه برای اعزام تیم‌ها، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی دانست و همکاری خیران و حامیان مالی را در این ارتباط خواستار شد.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.