به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی یزد، اظهار کرد: با خدمات مطلوبی که این نهاد ارائه می‌کند، توانست زمینه اعتماد مردم و دلگرمی آنها را افزایش دهد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی افزود: تلاش جهادی چنین مدیرانی در نظام ، باعث دلگرمی و رضایت مردم به ‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب می‌شود.
حسینی بابیان اینکه تعهد، تخصص و تدین سه ویژگی مهم پیشرفت هر مدیر در نظام اسلامی است، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، این شاخصه‌ها در مجموعه مدیریتی تأمین اجتماعی استان یزد وجود دارد که از نتایج آن رضایت حداکثری مردم از این نهاد است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه خاطرنشان کرد: خروجی تلاش سازمان تأمین اجتماعی موجب امید مضاعف مردم به‌ نظام شده است.
امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه افزون بر دوسوم جمعیت شهرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود: خدمات و فعالیت کارکنان این نهاد در ابرکوه ستودنی است.
مدیرکل تأمین اجتماعی یزد هم گفت: 78 درصد جمعیت استان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
محمد صابری با اشاره به اینکه این نهاد روزانه 31 میلیارد 850 میلیون ریال به افراد تحت پوشش پرداخت می‌کند، اظهار کرد: یزد به لحاظ ضریب پوشش بیمه‌ای مقام نخست کشور را دارد.
وی افزود: این اداره کل 860 میلیارد تومان در قالب تعهد کوتاه‌مدت ، بلندمدت ، مستمری و بیمه بیکاری در 9 ماهه 1397 به افراد تحت پوشش پرداخت کرد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد دارد.
وی با بیان اینکه هدف تأمین اجتماعی کوتاه کردن فاصله خدمات‌ رسانی است ، اظهار کرد: 16شعبه اصلی، هشت شعبه اقماری و پنج شعبه کارگزاری به مردم یزد خدمات‌رسانی می‌کنند.
صابری بابیان اینکه هم‌اکنون 24 هزار و 320 کارگاه در استان یزد فعال است، گفت: 48 درصد بیمه‌شدگان در بخش صنعت شاغل هستند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: این نهاد 307 میلیارد تومان بدهی قطعی و 79 میلیارد تومان بدهی غیرقطعی از کارفرمایان استان طلب دارد.
از جعمیت یک‌ میلیون و 138 هزار نفری استان یزد 78 درصد آن زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.