به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در این پیام آورده است: خبر ارتحال عالم بزرگوار، حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر شد.
بی شک یاد و نام آن بزرگوار که عمر شریف خویش را در راه ترویج ارزش‌های دینی مصروف داشته و در مسئولیت های خطیر و سرنوشت سازی همچون ریاست قوه قضاییه، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت فقهای شورای نگهبان، برگ زرینی از خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ثبت رسانیده و منشاء خدمات نیکو گردیده است.
بدون شک نام او به مصداق حدیث شریف «العلماء باقون ما بقی الدهر»، برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس و عزیز ایران، زنده و جاویدان باقی خواهد ماند.
طالبی خاطر نشان کرد: اینجانب ارتحال این فقیه مجاهد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و عموم مردم دارالعلم و دارالعباده یزد به ویژه سلسله جلیل روحانیت و بیت مکرم وی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه بازماندگان و ارادتمندان و مقلدین وی آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل دارم.
آیت الله هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پس از سال ها مجاهدت و خدمات به نظام و انقلاب، پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت 22 دوشنبه شب در سن 70 سالگی دیده از جهان فروبست و به دیدار حق شتافت.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.