به گزارش ایرنا سرگرد مصطفی بهشتی ‌فیروزآبادی چهارشنبه شب در نشستی با بانوان بسیجی حوزه مقاومت بسیج افزود: در جامعه زنان و در طرح تغییر و تحول سپاه، اجرای هشت طرح مورد تاکید قرار گرفته که طرح شهید بهنام محمدی و طرح بسیج دانش آموزی طرحی بلند مدت در راستای تربیت 6 میلیون جوان انقلابی پای کار است.
وی گفت : این طرح که سرگروه های آن تحت آموزش قرار گرفته اند از هفته گذشته شروع به کار نموده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد به طرح شهید حججی و نیز طرح خدمت رسانی به مردم اشاره کرد که در راستای آن نسبت به مرمت منازل محرومان اقدام شده هم اشاره نمود و اظهار داشت: حوزه های بسیج بانوان می توانند با اجرای این طرح در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد که دامنگیر جامعه به خصوص محرومین است بکوشند.
بهشتی افزود: آموزش سلاح های مختلف در حوزه بانوان با هدف وارد کردن آنها در برنامه های عملیاتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال باید با حضور پر شور حوزه های مقاومت بسیج و ارائه دست آوردهایشان ، نقش جلودار و الگو بودن سپاه و بسیج به ویژه در حوزه بانوان بیشتر نمود پیدا کند.
جانشین فرمانده سپاه میبد نیز در این نشست به اجرای 110 عنوان برنامه در سطح شهرستان میبد در هفته بسیج که از 29 آبان شروع شد اشاره نمود.
سید مصطفی آقایی یادواره شهدای فیروزآباد ، حضور گروه های جهادی در مرکز استان ، غباررویی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، المپیاد های ورزشی ، رزمایش عاشورائیان ، بازدید از خانواده بسیج پیشکسوت و... را از برنامه های هفته بسیج در میبد عنوان نمود.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.