به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و راهپیمایی 13 آبان ماه افزود: نوجوانان و دانش آموزان باید علت دشمنی آمریکا با ملت ایران را درک کنند.
وی با بیان اینکه با وجود رسانه ها و گسترش آنها، هنوز نتوانسته ایم تغذیه فکری مناسبی در این خصوص داشته باشیم، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل را کار صحیحی دانست و اظهار داشت: باید انگیزه و علت شرکت در راهپیمایی برای مردم روشن شود، آنها بدانند که آمریکا با مستقل بودن ما مشکل دارد و فقط به دنبال منافع خود است.
مقیمی گفت: دانش آموزان امروزی، بسیار فهیم هستند و قرار نیست با شعار قانع شوند، آنها با تحلیل درست، ما را همراهی خواهند کرد .
فرماندار اردکان با بیان اینکه به زیباترین جمله در مورد ماهیت استکبارستیزی به دور از شعارزدگی جوایزی اهدا می شود اظهار امیدواری کرد که راهپیمایی امسال با حضور پرشور مردم ، مسئولان ، دانش آموزان، دانشجویان و همه اقشار برگزار شود.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان نیز ضمن اعلام برنامه های 13 آبان ماه گفت: یکی از علل ماندگاری برخی مناسبت ها حضور و مشارکت مردم است ، امسال نیز همانند سال های گذشته، همه مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی این روز حضوری پررنگ و دشمن شکن داشته باشند و نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل در خیابان ها به نمایش بگذارند .
علیرضا جدیدی اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب ماست و شهادت دانش آموزان و دانشجویان در این روز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ کشور است .
مراسم 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در ساعت 10 صبح در مسیر بلوار آیت الله خامنه ای اردکان، خیابان امام خمینی (ره) و مصلی بزرگ امام این شهر برگزار می شود .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.