به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این سازمان، سیدمجتبی حسینی پور در دیدار با فرمانده انتظامی استان افزود: اقدامات نیروی انتظامی می تواند اعتماد در جامعه و سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهد.
وی افزود: اماکنی نظیر کلانتری ها و پلیس آگاهی از جمله فضاهایی است که نیروی انتظامی در آن به ارائه خدمت به مردم می پردازد که مجموعه اقدامات مشترک ناجا و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می تواند زمینه ارتقای این فضاها را فراهم آورد تا به آنچه که در شان مردم شریف استان و مجموعه ناجا است، نزدیک شویم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رسیدگی ویژه به مسائل اجتماعی کشور و اهتمام دولت به این موضوع گفت: طی پیگیری های بعمل آمده از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبارات حاشیه نشینی به یزد اختصاص خواهد یافت.
فرمانده جدید انتظامی استان نیز در این نشست با قدردانی از حضور رئیس و معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ستاد فرماندهی نیرو، همکاری مجموعه مدیریت استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را در بهبود فضاهای ارائه خدمت این نیرو به مردم موثر توصیف کرد.
سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری گفت: نیروی انتظامی استان در نظر دارد طی چهار گام برای بهبود فضاها و مراکز انتظامی از جمله کلانتری ها و پاسگاه ها، پلیس راه و پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پارکینگ ها اقدام کند.
وی با بیان لزوم حفظ حرمت همه شهروندان، بر بهبود فضاهای در اختیار این نیرو تاکید کرد و ادامه داد: افزایش انتظارات از یزد بواسطه ثبت جهانی شهر ،ارائه بهتر خدمات به مردم و گردشگران داخلی و خارجی را می طلبد که در این مسیر تلاش خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان اوایل مهرماه در جمع اعضای شورای شهر یزد گفته بود که امروز کلانتری‌های یزد در کشور از لحاظ ظاهری و امکانات در بدترین وضعیت هستند و باید با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به بهبود وضعیت آنها اقدام کنیم.
میرحیدری اضافه کرد: در هیچ کجای کشور، کلانتری در یک مکان مسکونی قرار ندارد و حتی برخی از مراکز نیروی انتظامی در ساختمان‌های قدیمی قرار دارند بنابراین اگر می گوئیم امنیت مهمترین موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشیم، لازم است نسبت به ایجاد امکانات و زیرساخت ها نیز تلاش کنیم.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.