مجتبی دهستانی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات دو و میدانی اردکان از 2 سال قبل شروع به استعدادیابی در سطح شهرستان نمود و با بهره گیری از مربیان مجرب استان و کشور توانست به پیشرفت قابل توجهی خصوصا در حوزه بانوان دست یابد.
وی اضافه کرد: قهرمانی و کسب چهار مدال طلا از 6 ماده برگزار شده در مسابقات دارالعباده استان یزد، قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات کشوری دانش آموزی شهرکرد و کسب پنج مدال طلا در مسابقات کشوری لیگ طلایی بندرعباس از جمله افتخارات بانوان دو ومیدانی کار اردکان می باشد.
دهستانی در رابطه با مباحث مربوط به حضور در لیگ باشگاه های کشور تصریح کرد: در این رابطه باتوجه به سطح خوب رکوردها و مذاکره با چند شرکت در خصوص اسپانسرینگ، حضور خود را در لیگ قطعی کردیم.
وی افزود: ما حامی قهرمانان و ورزشکاران دست پرورده مربیان مستعد خودمان هستیم و برای تشکیل تیم از دو و میدانی کاران سایر استان ها نیازی نداریم.
رئیس هیات دو و میدانی اظهار داشت : تیم اردکان در حوزه بانوان با انصراف تیم یزد، به عنوان نماینده استان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است.
دهستانی در خصوص عدم وجود زیرساخت مناسبِ این رشته در اردکان افزود: تنها پیست خاکی دو و میدانی اردکان طی یک سال گذشته به دلیل ساماندهی ورزشگاه و چمن مجموعه از دسترس ورزشکاران خارج شده و فقدان پیست مناسب قطعا از سرعت پیشرفت ورزشکاران خواهد کاست.
وی افزود: ساخت و بهره مندی از پیست تارتان، سرمایه گذاری بلند مدت و ماندگار است که می تواند علاوه بر رشته دو و میدانی برای سایر رشته های ورزشی و حتی ورزش های همگانی مفید و مثمرثمر باشد که این امر همت جمعی مسئولان شهر را می طلبد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.