امام‌جمعه ابرکوه گفت: سخنان محکم ، مؤثر و اقناع‌کننده دکتر روحانی در سازمان ملل متحد ستودنی است و رئیس‌جمهوری مواضع اصولی ایران اسلامی را در قبال ایالات‌متحده آمریکا بیان کرد .
به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری و رئیس دستگاه دیپلماسی کشور به نیویورک اظهار داشت : آقای روحانی پرده از چهره رژیم عهدشکن آمریکا برداشت و افکار عمومی را متوجه بیان‌های ضد حقوقی و ساختار شکنانه و رویکرد یک‌جانبه گرایانه آمریکا کرد.
حسینی ادامه داد: همیشه مجمع عمومی سازمان ملل محلی برای بازتولید مشروعیت رژیم شیطانی آمریکا بود، اما دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا کاری کرده که در دوره او این سازمان برای آمریکا نمایشی وارونه داشته است و سران کشورها سخنان او را مضحکه کردند .
امام‌جمعه ابرکوه به دیدار هفته گذشته ورزشکاران و مدال‌آوران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: ورزشکاران درصحنه‌های ورزشی بین‌المللی همچون سجده و شکر گذاری به پیشگاه الهی بعد از پیروزی ، کاری بسیار ارزشی کردند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: حضور بانوان ورزشکار با چادر که نماد زن مسلمان ایرانی و دست ندادن با نامحرم و حفظ هویت زن ایران اسلامی جلوه‌ای دیگر از این حقیقت است که این عزیزان به ورزش ارزش دادند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: برگزاری عزاداری و سیاه‌پوش کردن چهره شهرهایی که از ناحیه دشمن همچون کانون وحشت شده ، چیزی شبیه معجزه است .
حسینی تصریح کرد: نور شهادت امام حسین (ع) پرفروغ‌تر از قبل روشنگر راه بشریت شده تا جوامع گرفتار در منجلاب و فساد را نجات بخشد.
امام‌جمعه ابرکوه با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان فلاحی ، فکوری ، نامجو ، کلاهدوز ، جهان‌آرا و نیز شهید هاشمی نژاد افزود: این عزیزان خدمات شایسته‌ای به اسلام و انقلاب اسلامی کردند.
حسینی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی تکفیری‌ها اظهار داشت : از مسئولان می‌خواهیم تا با پاسخ قاطع خود زمینة نابودی این بدخواهان را فراهم کنند .
7540/ 2047/
***
امام‌جمعه مهریز گفت: حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از مردم مظلوم این شهر در نخستین روز هفته دفاع مقدس شد، اوج ذلت استکبار به سرکردگی آمریکا را با همدستی برخی کشورها علیه ایران در منظر جهانیان نشان داد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز با محکوم کردن این حادثه افزود: جنایت تروریست‌ها در اهواز سند رسوایی کاخ سفید را به دنبال داشت.
وی ادامه داد: این گروهک تروریستی به تعبیر مقام معظم رهبری وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکار هستند که پیوسته دم از حقوق بشر می‌زنند و هدف آنها ایجاد ناامنی در کشور است.
امام‌جمعه مهریز اظهار داشت: اقدام تروریستی اهواز نشان داد که نظام سلطه در جنگ همه‌جانبه خود برای شکست اراده مردم از طریق فشار و تحریم اقتصادی به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
محی‌الدینی گفت: آنها با بهره‌گیری از عوامل نیابتی به دامن زدن به چالش‌های امنیتی تمسک پیدا کردند و تلاش دارند از این حوادث سوءاستفاده کنند که این بار نیز ناکام ماندند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: ترامپ به‌صورت ناشیانه تلاش کرد تا ایران هراسی را در مجمع عمومی ترویج دهد که در هدف خود شکست خورد.
محی‌الدینی تصریح کرد: رئیس‌جمهوری ما در سخنانی سنجیده بر مشارکت همه کشورها در حل معضلات بین‌المللی، چندجانبه گرایی و راه‌حل‌های متناسب با ظرفیت منطقه‌ای و ملی اصرار داشت که باید از آقای روحانی تشکر ‌کنیم.
7541/ 2047
***
امام‌جمعه بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه هشت سال دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس جریان پیچیده‌ای بود چون یک اندیشه و پشتوانه عمیقی همراه داشت .
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان با اشاره به شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در 31 شهریورماه 1359، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا دستاوردها و پیامدهای جنگ هشت‌ساله برای نسل جوان تبیین شود و ببینند دشمنان چه بر سر ما آوردند.
وی با اشاره به اینکه امروز نباید افراد در این نظام آنها را کدخدا بدانند، گفت : تمام بدبختی‌ها و مشکلات کشور ازآنجا شروع شد که ما به سینه استکبار چسبیدیم،ما باید با ولایت و پشت سر رهبرمان باشیم و از سینه کفر و نفاق دوری‌کنیم .
وی به تجربه دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ایران درحالی‌که آمریکا، ارتجاع عرب و سایر دولت‌های مرتجع از رژیم صدام حمایت می‌کردند ، انواع ،اقسام سلاح و تجهیزات را در اختیار رژیم وقت عراق قرار می‌دادند، مقاومت و پایمردی توام با ایثار و شهادت ملت ایران تمام هیمنه آمریکا و اعراب مرتجع را به هم‌ریخت و پیروزی را از آن خود ساخت.
بشکانی ادامه داد: امروز، ایران تجربه دفاع مقدس را دارد دیگر ترور و تهدید و تحریم نمی‌تواند صلابت نظام را مخدوش کند و کمک مالی عربستان ، حمایت آمریکا و اسرائیل از تروریست‌ها آب در هاون کوبیدن است .
وی خاطرنشان کرد: روزی که شهرهای ایران زیر بمباران بود، کسی فکر نمی‌کرد پیروز نهایی جنگ کیست،اکنون نظام ما 40 سال باقدرت در سایه رهبری الهی و دینی ادامه پیداکرده و دشمن این روزها در دل عذاب الیم دوزخ و جهنم به ‌‌سر می‌برد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد از مواضع رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر کرد و گفت: همه مردم و مسئولان باید از دولت و شخص رئیس‌جمهوری حمایت و دفاع کنند، زیرا آقای روحانی رئیس‌جمهوری هستند.
بشکانی در ادامه تأکید کرد نباید، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تمام مشکلات متوجه نظام کنند، عنوان کرد: ما باید به سینه ناب امامت و ولایت بچسبیم و از منافقین و کفار دوری‌کنیم و تمام‌قد پشت سر رهبری بایستیم تا دشمنان قسم‌خورده جرات چنین جسارت‌هایی را نداشته باشند .
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در 200 کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد .
9877/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.