به گزارش ایرنا، امام جمعه بهاباد با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت : به فرموده امام خمینی( ره) محرم اثبات کرد، حق همیشه بر باطل پیروز است‌ .
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : محرّم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم ، حق در مقابل باطل قیام کرد و به اثبات رساند که در طول تاریخ، همیشه حق بر باطل پیروز شده است.
خطیب جمعه بهاباد هدف از قیام عاشورا را احیای سنت حقیقی رسول خدا (ص) ذکر کرد و از مداحان و شاعران خواست از مطالب و اشعاری استفاده کنند که در شان امام حسین (ع) باشد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با توجه به شرائط و موقعیت حساس کشور گفت : افراد در ماه محرم از طرح مسائل تفرقه انگیز شامل محله ای ، حزبی و گروهی جدا دوری کنند که در شان این ایام و ماه های دیگر نیست .
امام جمعه بهاباد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به فرموده معظم له امروز دشمن در تلاش است تا کشور را درگیر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای کند.
ابرهیمی بشکانی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری تنها گذاشتن دولت راهکار حل مشکلات نیست، و رهبری امروز بیش از هر فردی به فکر رفع مشکلات ملت هستند.
وی افزود : معظم له فرمودند، حرکت جهادی که شروع کردیم حرکت خوبی است باید از درون دولت شروع شود و با روحیه جهادی و بسیجی تمام مشکلات کشور حل خواهد شد .
امام جمعه بهاباد به جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و همچنین به هفته تعاون اشاره کرد و گفت : در این هفته افراد خیر و نیکوکار به کمک دانش آموزان نیازمند بشتابند .
وی از خانواده ها خواست از نوشت افزارهای اسلامی و تولید داخل برای فرزندان تهیه کنند.
9877/ 2047 /

**
امام جمعه مهریز گفت: قوه قضائیه با همکاری مردم و سایر دستگاه ها با مفسدان اقتصادی در هر پست و موقعیتی که هستند برخورد کند و جلو احتکار و سوء استفاده از شرایط را به نفع مردم بگیرد .
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری به دولتمردان اشاره کرد و افزود: مردم بخاطر احتکار و گرانفروشی با سختی زندگی می کنند.
وی ادامه داد: حل مشکلات به تعامل و همکاری تمام بخش های حاکمیت و همراهی با مسئولان نیاز دارد چون دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام با فتنه اقتصادی و فشار روانی هستند.
خطیب جمعه مهریز خاطر نشان کرد: بهره گیری از نیروهای جوان و خوشفکر و فعالیت خالصانه همراه با روحیه انقلابی می تواند در برون رفت از مشکلات معیشتی و اقتصادی موثر باشد.
محی الدینی با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به حربه اقتصادی متوسل شد، تصریح کرد: هوشیاری مردم و برنامه ریزی درست مسئولان موجب شکست دشمن می شود.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.