به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: معرفی گرانفروشان و محتکران به مردم و برخورد عملی با آنها جزو خواسته های برحق مردم است.
وی ادامه داد: برخورد دولت و قوه قضائیه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی با مفسدان و محتکران، نقش مهمی در پیشگیری از فساد اقتصادی و کنترل قیمت اجناس و کالاها دارد.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید تقویت شود و مردم و مسئولان با همکاری هم باید برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور بسیج شوند.
محی الدینی گفت: کمک مردم به دولت در مبارزه با مفسدان اقتصادی موضوع مهمی است که در وضعیت کنونی بیش از گذشته در جامعه احساس می شود.
7541/
امام جمعه بهاباد به هشتم شهریور سالروز شهادت دولتمردان شهید رجائی و باهنر و هفته دولت اشاره کرد و گفت : رجایی و باهنر 2و خدمتگزار صدیق مردم بودند که به یاد آنها این ایام به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیی بشکانی اظهارداشت: شاخص‌های حکومت علوی یعنی عدالت، پارسایی، مردمی و پاکدامن بودن که معیار ارزیابی مسؤولان باشد.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران برآمده از متن مردم است و مسئولان دولت با اعتماد و رای مستقیم مردم، سکان امور را برای خدمتگزاری به دست دارند گفت : افتخار هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم است.
ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه هرجا حضورمردم پررنگ بوده است ما به موفقیتهائی دست پیدا کردیم افزود : در رویدادهای مهم هر جا حضور مردم پر رنگ بوده به پیروزی رسیده ایم که نمونه آن در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ایستادگی در برابر تحریم ها قابل مشاهده است.
9877/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.