به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد روضه محمدیه یزد افزود: عده ای می خواهند از وجود برخی مشکلات کشور علیه نظام و انقلاب استفاده کنند که باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود ناشی از بی تفاوتی و بی توجهی عده ای به اهداف والای انقلاب است، تاکید کرد: تکیه بر دین ، استفاده از ظرفیت های داخلی و همدلی همه اقشار بر محور ولایت فقیه، ضامن پیروزی بر چالش ها و مسائل موجود است.
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود همواره بر این موضوع تبلیغ و پافشاری دارند که نظام ایران توانایی اداره جامعه را ندارد در حالیکه به برکت انقلاب، ثمره زیادی نصیب ملت در اقصی نقاط کشور شده است.
به گفته نقدی ولایتمداری، مدیریت جهادی و انقلابی موجب شکست توطئه های استکبار جهانی و حامیان آنها خواهد شد، مردم و مسئولان همواره بر تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی تاکید داشته باشند.
وی در ادامه خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و بر الگوگیری مسئولان از شهیدان در ارائه خدمت به مردم و پیروزی بر مشکلات و توطئه های دشمنان تاکید کرد.
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، استاندار، معاونان استانداری یزد، مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
هفته دولت از دوم شهریور همزمان با سراسر کشور در یزد آغاز شد و به همین مناسبت 437 پروژه تولیدی، صنعتی، کشاورزی ، برقرسانی و ... در 10 شهرستان استان به بهره برداری رسید.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.