به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، این مسابقه عصر پنجشنبه هفته جاری هشتم شهریور ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به میزبانی تیم فوتبال سپیدرود برگزار خواهد شد.
با توجه به تغییر و تحولات ایجاد شده در بخش مدیریتی و کادر فنی سپیدرود رشت ، این تیم با هدایت علی کریمی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود تا این مربی اولین حضورش در فصل جاری را در دیدار برابر تیم آبادانی تجربه کند.
طی هفته گذشته امتیاز باشگاه سپیدرود رشت از محمد نوین به یک گروه اقتصادی که از سوی علی کریمی معرفی شده ، سپرده و کریمی نیز به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد.
پس از انجام بازی هفته سوم مسابقات لیگ برتر کشور، خداداد عزیزی به صورت توافقی از سرمربیگری تیم سپیدرود رشت جدا شد و تمرینات و هدایت این تیم تا انتخاب سرمربی جدید بر عهده سهیل حق شناس یکی از مربیان سپیدرود قرار گرفته بود.
بر این اساس علی کریمی که فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم سپیدرود رشت فعالیت داشت، دوباره به نیمکت این تیم بازگشته و باید سرخ پوشان رشتی را در ادامه رقابت های لیگ برتر هدایت کند البته تیم سپیدرود در دیدار برابر صنعت نفت آبادان همچنان از وجود میثم فردوسی و علی عباسی 2 بازیکن مصدومش محروم است اما سایر بازیکنان ، آماده رویارویی با صنعت نفت هستند.
تا پایان هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور که با 16 تیم در یک گروه در حال برگزاری است ، صنعت نفت آبادان با چهار امتیاز در مکان چهاردهم و سپیدرود رشت با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.