رئیس هیات کشتی استان گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های گروه اول مرحله گروهی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی خردسالان کشور در اردبیل کشتی گیران گیلانی یک مدال طلا ، سه مدال نقره و هفت مدال برنز کسب کردند.
نقی هدایتی افزود: در این مسابقات که از جمعه هفته گذشته در اردبیل آغاز و تا یکشنبه شب ادامه یافت ، تیم های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان گیلان با تیم های تهران ، البرز ، اردبیل ، قزوین ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و زنجان همگروه بود.
وی ادامه داد: بر این اساس و در رقابت های کشتی فرنگی با حضور 97 کشتی گیر خردسال ، ابوالفضل حاجی پور از استان گیلان در وزن 52 کیلوگرم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات شد.
وی بیان کرد: همچنین محمد غربتی در وزن 32 کیلوگرم ، ابوالفضل بهزادی در وزن 35 کیلوگرم ، ابوالفضل فدایی در وزن 41 کیلوگم ، رحمت رحیمی در وزن 75 کیلوگرم و امیرمحمد خادم در وزن 85 کیلوگرم در رشته فرنگی موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم شدند.
وی ادامه داد: در رقابت های کشتی آزاد خردسالان با رقابت102 کشتی گیر با هم در 12 وزن ، مانی خوشدل ورزشکار شایسته استان گیلان در وزن 62 کیلوگرم با غلبه برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.
رئیس هیات کشتی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین سیدنیما قریشی در وزن 68 کیلوگرم و ماهان فلاح در وزن 85 کیلوگرم دیگر کشتی گیران حاضر در این مسابقات ، موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شدند.
هدایتی در ادامه اضافه کرد: عرشیا مدنی و آریا رجب پور نیز از گیلان مدال برنز و مقام سوم رقابت های کشتی آزاد خردسالان گروه اول مسابقات قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.