محمد حسامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها یکصد کشتی گیر در قالب چهار رده سنی و در 2 رشته آزاد و فرنگی به میزبانی خانه کشتی همدان به مدت 2 روز به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: در این رقابت ها و در رده سنی 35 تا 40 سال، حسین رومیایی از بهار و محمدعلی بیات در وزن 55 تا 62 کیلوگرم به ترتیب در کشتی آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی را کسب کردند.
حسامی افزود: در همین رده سنی و در وزن 70 کیلوگرم صمد سجادفر از نهاوند در آزاد و منوچهر یونسی از همدان در فرنگی، در وزن 78 کیلوگرم جواد صمدی روشن از همدان در کشتی آزاد و کمال سطوتی جمیل از اسدآباد در فرنگی، در وزن 88 کیلوگرم رضا پیوندی از کبودرآهنگ در آزاد و قاسم کریمی از کبودرآهنگ در فرنگی قهرمان شدند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن یکصد کیلوگرم رده سنی 35 تا 40 سال نیز سیدصابر حسینی از اسدآباد در آزاد و محمد فتحی از تویسرکان در فرنگی و در وزن به اضافه یکصد تا 125 کیلوگرم مهدی روزبهانی از ملایر در آزاد و علی اکبر زنگنه از تویسرکان در فرنگی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
وی افزود: در رده سنی 40 تا 45 سال و در وزن 55 تا 62 کیلوگرم این رقابت ها مجتبی زنگنه از نهاوند در کشتی آزاد، در وزن 70 کیلوگرم بهروز بارانی از نهاوند در آزاد و قوام مالمیر از نهاوند در فرنگی، در وزن 78 کیلوگرم حمزه خزاعی از نهاوند در آزاد و امیر خالقی نژاد از اسدآباد در فرنگی، در وزن 88 کیلوگرم مجتبی شاملو از همدان در آزاد و ناصر جلیلی از تویسرکان در فرنگی مقام نخست را کسب کردند.
وی یادآور شد: در وزن یکصد کیلوگرم این رده سنی نیز محمد کمروند از نهاوند در آزاد و یعقوب احمدوند از نهاوند در فرنگی و در وزن به اضافه یکصد تا 120 کیلوگرم نیز محمد طاهری ملک از همدان در رشته آزاد قهرمان شدند.
حسامی خاطرنشان کرد: در رده سنی 46 تا 50 سال و در وزن 55 تا 62 کیلوگرم حمید کافی از همدان در رشته فرنگی، در وزن 70 کیلوگرم هاشم علیدادی از نهاوند در آزاد و غلامرضا شادی از همدان در فرنگی، در وزن 78 کیلوگرم علی محمد خمیس آبادی از نهاوند در آزاد و یونس فتحیان مهر از تویسرکان در فرنگی، در وزن 88 کیلوگرم مسعود زارعیان و سیدمجتبی خسروی هر دو از همدان به ترتیب در رشته آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی دست یافتند.
وی افزود: در وزن یکصد کیلوگرم این رده سنی نیز عباس شهبازی از نهاوند در آزاد و شهریار بیات از تویسرکان در فرنگی قهرمان شدند و در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم علی اصغرگودرزی از همدان بر سکوی نخست قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در رده سنی 50 تا 55 سال این مسابقات و در وزن 55 تا 62 کیلوگرم مراد کاظمی از نهاوند در کشتی آزاد قهرمان شد و در وزن 70 کیلوگرم محمد صمدی از نهاوند در کشتی آزاد مقام نخست را کسب کرد.
وی اظهار داشت: در وزن 78 کیلوگرم امامعلی احمدوند در رشته آزاد ، در وزن 88 کیلوگرم خسرو افکار در کشتی آزاد و در وزن یکصد کیلوگرم علی اکبر شکوهی در کشتی آزاد هر سه از ملایر قهرمان شدند.
نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور اعزام می شوند.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور روزهای 25 تیر تا 5 مردادماه سال جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.