رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در پایان مسابقات کونگ فو توآ قهرمانی کشور که در سنندج جریان داشت، تیم گیلان با کسب چهار مدال پس از استان های کردستان و مازندران روی سکوی سوم کشور قرار گرفت.
مجید مهروانی افزود: کونگ فو کاران گیلانی با درخشش در این دوره از رقابت ها که به صورت نیمه آزاد برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شدند و مقام سوم کشور را در سبک توآ کسب کردند.
وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها ، سهیل رستمی کونگ فو کار شایسته گیلانی با درخشش در این رقابت ها، برابر تمامی حریفانش به برتری رسید و با کسب مقام قهرمانی ، مدل طلای این مسابقات را بر گردن آویخت؛ محمدرضا رجبی نیز موفق به کسب مدال نقره و مقام دوم کشور شد.
وی ادامه داد: علیرضا فلاحتکار و حسین علی خانی دیگر کونگ فو کاران گیلانی حاضر در مسابقات قهرمانی کشور نیز موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شدند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: روژن میرزایی به عنوان سرپرست و حامد علی زاده به عنوان مربی تیم کونگ فو توآ استان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کردند ضمن اینکه مصطفی لنگری از گیلان به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور داشت.
در رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی کشور ، 170 ورزشکار در قالب 22 تیم از استان های مختلف حضور داشنند که به مدت سه روز در سنندج مرکز استان کردستان با هم به رقابت پرداختند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.