رئیس هیات ووشو استان گیلان روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسابقات ووشو قهرمانی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، دو ووشوکار گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
محمدرضا نوبخت افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها حسین قبله نما ووشوکار شایسته گیلانی در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال طلای فرم دائوشو، مدال نقره فرم چانگ چوآن و مدال نقره فرم گوئن شو در بخش تالو شد.
وی گفت: همچنین امیرحسین حقیقت نژاد دیگر ووشکار شایسته استان گیلان در وزن 80- کیلوگرم رده سنی جوانان در بخش ساندا مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
رئیس هیات ووشو استان گیلان ادامه داد: این دو ووشوکار شایسته گیلانی با درخشش و کسب مدال در رقابت های قهرمانی کشور ، به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شدند.
در رقابت های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ووشوکاران از سراسر کشور در قالب 34 تیم به میزبانی هیات ووشوی خراسان رضوی و در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس در دو بخش تالو و ساندا با هم به رقابت پرداختند. در طول پنج روز برگزاری این رقابت ها، چهار داور از گیلان در این رقابت ها حضور یافتند که مهرداد شیرازی و غلامرضامصلح به عنوان ژوری، مهدی محمدعلیزاده به عنوان سرداور و احمدفلاح به عنوان داور سکو را برعهده داشتند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.