دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد نارضایتی در بین مردم و در نهایت ایجاد آشوب و جنگ داخلی در کشور است.

به گزارش ایلنا از ماسال، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ماسال با حضور امیر محمدپور دبیر شورای پدافند غیرعامل گیلان، حجت السلام و المسلمین سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال، محمد جواد عامر فرماندار شهرستان ماسال و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدا دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: هفته دولت یادآور شهدای بزرگ خدمتگذار انقلاب اسلامی رجایی و باهنر است؛ بزرگمردانی که فارغ از جایگاه خود همیشه در خدمت به مردم کوشیدند و از جان گذشتند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گیلان با اشاره به حساسیت های موجود در کشور بیان کرد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری کشور در یک پیچ تاریخی قرار داریم وباید همه در هرجایگاهی با اتحاد و انسجام به سمت برطرف کردن مشکلات کشورمان حرکت کنیم تا مردم آسیبی نبینند و وظیفه ما در پدافند غیرعامل حفاظت از جان و سرمایه های مردم هست.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ضمن تعریف پدافند غیرعامل اذعان داشت: پدافند غیرعامل به معنای دفع، خنثی سازی و کاهش اقدامات آفندی دشمن تلقی می گردد و باید از عمده وظایف پدافند غیرعامل را کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمات ضروری در مواقع ضروری، افزایش بازدارندگی دفاعی، مصون سازی، ارتقای بهداشت پدافند غیرعامل و آمادگی توام با کارکرد ها دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.